Thursday part 1

Aika ruokaisa torstai on tähän asti ollut, aamun EU luennon jälkeen otimme ystäväni kanssa Osmanbeyn ja oli lounastelun aika. 
After our EU Governance and policymaking class we headed to Osmanbey with a friend for lunch.

IMG_2145

Jälkkärit nautittiin Madossa. Tämä boutique kahvilaketju tunnettu jälkkäreistään tarjoaa myös lounaita, mutta en ole koskaan nähnyt kenenkään syövän sillä mitään muuta, kun näitä kakkuja. Ystäväni tilasi sitruunajuustokakun kiivikastikella (!) harmi etten tullut ottaneeksi siitä kuvaa, ompa nyt ainakin tekosyy mennä takaisin, nam!

For desert it was cakes from Mado. Mado is know for its desert and although the chain serves lunch I have never seen anyone eating lunch there as the cakes and deserts are just hundred times more delicious than a salad. My friend order a lemon cheesecake with kiwi sauce (!) and since I didn't got a picture of it I now have a reason to return :) 

IMG_2146

Kohta suuntaan takasin yliopistolle, meillä on tentti järjestettynä illaksi (hieman hassuun aikaan) ja sieltä  suuntaan ehk pubi visaan. Mikäli suunnitelmat totetutuvat tässä järjestyksessä palaan vielä illasta postailemaan :) Nähdään! 

I have to be back at university soon for an exam (a really silly time for writing an exam really) and after that I might go for a pub quiz. If I do, I shall return later to post the second part of my thursday.
Have a good day :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)

Thank you for your comment :)